piątek, 22 sierpnia 2014

Pierwszy.


Spełniam marzenia. 
Witam, Jestem Kasia, ale tutaj będę podpisywać się Caaasie. O blogu myślałam już bardzo dawno, jednak zawsze było coś ważniejszego. Uważałam, że moja garderoba nie jest wystarczająca w ogniu stylizacji wiodących blogerek. Budząc się rano stwierdziłam "Zaryzykuję". Nie będzie to na pewno blog stricte modowy, bo nie ma się co oszukiwać - do tego trzeba mieć naprawdę bogatą szafę. Postanowiłam, że będę dzielić się z Wami również każdą próbą ugotowania czegoś zjadliwego :) oraz recenzjami kosmetyków, których używam na co dzień.
Rok akademicki zaczynam w październiku, więc mam jeszcze chwilę na rozkręcenie tego bloga. Wierzę, że znajdzie się ktoś, kto będzie chętnie tu zaglądał. 
Pozdrawiam.
Caaasie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz